.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اولين همايش سالمندان گيلان برگزار شد

نخستين همايش سالمندان گيلان با اعلام هشدار پير شدن جامعه در رشت برگزار شد.

به گزارش فارس، مسئول برگزاري اين همايش ظهر امروز در مجتمع خاتم‌الانبيا (ص) اظهار داشت: اعلام هشدار پير شدن جامعه به مردم و مسئولان از مهم‌ترين اهداف برگزاري اين همايش است.
احمد ممتازي افزود: ورود بخش خصوصي در زمينه تأمين نيازهاي سالمندان با توجه به افزايش تعداد اين قشر جامعه به اقدام‌هايي كه از طرف سازمان بهزيستي گيلان در حال انجام است، سرعت مي‌دهد.
وي تصريح كرد: وقتي روح جامعه احساس نيازمندي كند افراد جامعه وظيفه دارند هر كاري مي‌توانند انجام دهند؛ افزايش سطح فرهنگ و رفاه سالمندان جامعه توسط افراد نمونه‌اي از اين اقدام‌ها است.
ممتازي خاطرنشان كرد: اين همايش با هدف افزايش همكاري سازمان‌ها و مراكز خصوصي برگزار شده كه در زمينه نگهداري روزانه و شبانه‌روزي سالمندان فعاليت دارند.
مسئول برگزاري همايش سالمندان عدم وجود كانون مستقل را از دغدغه‌هاي شركت‌هاي خصوصي خدماتي دانست و گفت: عدم وجود كانون مستقل و برخورداري از پشتيباني از جمله مسائلي است كه شركت‌هاي خصوصي خدماتي با آن مواجه بوده و برطرف كردن آن توجه ويژه مسئولان استان را مي‌طلبد.
وي ادامه داد: شركت‌هاي خصوصي خدماتي با ايجاد كانون مشترك مي‌توانند با افزايش همكاري به اهداف و خواسته‌هاي مورد نظر دست يابند.
ممتازي با اشاره به اهميت افزايش آگاهي مردم از فعاليت‌هاي شركت‌هاي خصوصي خدماتي تصريح كرد: مردم با آشنايي از فعاليت‌هاي اين شركت‌ها هزينه مناسب براي انجام كارهاي مربوط به سالمندان و كودكان را پرداخت مي‌كنند.
به گفته وي عدم اطلاع‌رساني مناسب و تعداد كم سازمان‌هاي قانوني پيگير در معرفي فعاليت‌هاي شركت‌هاي خصوصي خدماتي از مهم‌ترين مشكلات مربوط به نگهداري سالمندان در گيلان است.
مسئول برگزاري همايش سالمندان گيلان ايجاد درمانگاه‌هاي ويژه سالمندان را يكي از راه‌هاي كم كردن مشكلات سالمندان و خانواده‌هاي آنان عنوان كرد و اظهار داشت: اين مراكز با پيگيري تخصصي مسائل سالمندان و خانواده‌ها مانند افزايش شيوع آلزايمر بين سالمندان مي‌توانند بسياري از مشكلات اين قشر مهم جامعه را برطرف كرده و نقش مهمي در افزايش كيفيت زندگي آنها ايفا كنند.
وي خاطرنشان كرد: اميدواريم با توجه بيشتر مسئولان به مسائل مربوط به سالمندان و مراكزي كه به صورت شبانه‌روزي يا روزانه از آنها نگهداري مي‌كنند بتوانيم بحران افزايش سالمندان جامعه در آينده را با كمك بيشتر‌ بخش خصوصي به بهترين نحو‌ مديريت كنيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.256 seconds.